Take a Tour

Join us for this video tour of Winnie Palmer Hospital for Women & Babies with hospital president Kathy Swanson. Preview the architectural features and design elements of this unique facility that was created specifically to meet the healthcare needs of women and babies while providing an environment of peace and tranquility.

Take a peek inside our inviting and smartly designed labor and delivery rooms. Learn how our Concierge Services can help make your stay extra luxurious while assisting your loved ones and family members with business services and travel arrangements.

The tour also includes a step inside our Level III Neonatal Intensive Care Unit, and discusses the advantages of the hospital’s connection to Arnold Palmer Hospital for Children.

Click Here

Schedule Your Own Tour

We welcome you to schedule your own in-person tour of Winnie Palmer Hospital for Women & Babies.

Winnie Palmer Hospital Tour

Acompáñenos en este videotour de Winnie Palmer Hospital for Women & Babies con la presidenta del hospital Kathy Swanson. Esta es una presentación preliminar de las características arquitectónicas y elementos de diseño de este exclusivo edificio creado específicamente para las necesidades médicas de mujeres y bebés con un entorno de paz y tranquilidad.

El tour le permitirá ver nuestras atractivas habitaciones, que fueron diseñadas para atender sus necesidades durante el parto. Nuestro servicio de recepción y atención al cliente puede contribuir a una estadía más lujosa y asistir a sus seres queridos y familiares con servicios de negocios y coordinación de viajes.

El tour también incluye un vistazo a nuestra Unidad de Cuidados Intensivos Pediátricos de Nivel III y expone las ventajas de la relación del hospital con Arnold Palmer Hospital for Children.

Haga clic aquí

Programe su propio tour

Le invitamos a programar su propio tour de Winnie Palmer Hospital for Women & Babies en persona.