Broadcast

Visitation Alert

Back

ALERT

For the health and safety of our patients and staff, Orlando Health is monitoring COVID-19 closely. Our goal is to continue providing excellent care to our patients and expectant mothers. All tours of Orlando Health Winnie Palmer Hospital for Women & Babies are canceled through April 30. Take a Virtual Tour here for an inside look into triage, labor and delivery, the NICU and more.

Take a Tour of Orlando Health Winnie Palmer Hospital for Women & Babies

Take a peek inside our inviting and smartly designed labor and delivery rooms. Learn how our Concierge Services can help make your stay extra luxurious while assisting your loved ones and family members with business services and travel arrangements.

The tour also discusses the advantages of the hospital’s connection to Orlando Health Arnold Palmer Hospital for Children.

Click Here

Schedule Your Own Tour

We welcome you to schedule your own in-person tour of Winnie Palmer Hospital for Women & Babies.

Winnie Palmer Hospital Tour

Acompáñenos en este videotour de Winnie Palmer Hospital for Women & Babies. Esta es una presentación preliminar de las características arquitectónicas y elementos de diseño de este exclusivo edificio creado específicamente para las necesidades médicas de mujeres y bebés con un entorno de paz y tranquilidad.

El tour le permitirá ver nuestras atractivas habitaciones, que fueron diseñadas para atender sus necesidades durante el parto. Nuestro servicio de recepción y atención al cliente puede contribuir a una estadía más lujosa y asistir a sus seres queridos y familiares con servicios de negocios y coordinación de viajes.

El tour también incluye un vistazo a nuestra Unidad de Cuidados Intensivos Pediátricos de Nivel III y expone las ventajas de la relación del hospital con Arnold Palmer Hospital for Children.

Haga clic aquí

Programe su propio tour

Le invitamos a programar su propio tour de Winnie Palmer Hospital for Women & Babies en persona.